zondag 30 juni 2019

Zzzz... het schooljaar is om zzzzz.....

#Vakantiemodus 


Ondanks het feit dat ik effectief op vakantie ben, kan ik precies “de bijtjesklas” nog niet helemaal loslaten... 
Ik ben erg dankbaar, fier, trots, blij,... met de ervaring die ik rijker ben na afgelopen schooljaar! Ik heb veel kennis opgedaan en mezelf als juf van het eerste leerjaar beter leren kennen... 
...daar ik hier geen ervaring in had was het een heuse uitdaging... 
...en ja hoor... 
het ligt me enorm!!! 
Het was meer dan de moeite waard... 

Een woordje van dank aan alle ouders die hun kind aan mij hebben toevertrouwd... dankjewel juf Isabel om een toffe collega, buurvrouw te zijn met dagelijks de juiste dosis koffie 😉... dankjewel Natacha om een toffe directeur te zijn 🥰 we gaan je echt missen! 

Kindjes veel spelen en plezier maken is de boodschap voor de zomervakantie! 

Geniet allemaal van jullie vakantie en tot in september!!! 

Zonnige groetjes vanuit Istanbul 

Khadija #veelliefdevoormijnleerlingen #lovemyjob



Geen opmerkingen:

Een reactie posten